مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-23اجتماعي

محیط بانان؛ مردانی بی ادعا که از تنوع زیستی کشور حفاظت می کنند


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری گفت: محیط بانان مردانی سختکوش و بی ادعا هستند که از تنوع زیستی و منابع طبیعی کشور، این نعمات الهی و سرمایه های ملی دفاع و محافظت می کنند.

- مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری گفت: محیط بانان مردانی سختکوش و بی ادعا هستند که از تنوع زیستی و منابع طبیعی کشور، این نعمات الهی و سرمایه های ملی دفاع و محافظت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری در آیین رونمایی از دیوارنگار شهدای محیط بان که به مناسبت میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) و روز ملی محیط بان امروز با حضور شهردار منطقه 16، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند و جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی کشور شاهد تلاش های ارزشمند یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست هستیم و اینکه چگونه در صدد تغییر شرایط فعالیتی و ارتقای وضعیت معیشتی محیط بانان هستند.

وی با بیان اینکه حمایت از محیط بانان نیاز به تعامل و حمایت دولت و نهادهای قانونگذاری دارد ادامه داد: پایش های هوشمند و فناوری های نوین با تکیه بر توان متخصصین داخلی در بهبود شرایط فعالیت این مردان غیور بسیار و در نتیجه حفاظت عرصه های طبیعی این مرزو بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بانان؛ مردانی بی ادعا که از تنوع زیستی کشور حفاظت می کنند

محیط بانان؛ مردانی بی ادعا که از تنوع زیستی کشور حفاظت می کنند