مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-23اجتماعي

استخدام 970 نفر در آموزش و پرورش استان بوشهر


مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب 970 نفر به 2 روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب 970 نفر به 2 روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری خبر داد.

حمدالله اژدری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 545نفر در قالب آزمون جدید که اطلاعیه ثبت نام آن به زودی از سوی سازمان سنجش منتشر می شود استخدام آموزش و پرورش استان بوشهر می شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد 215 نفر به عنوان آموزگار ابتدایی، 10 نفر آموزگار مدارس استثنایی، 165 نفر دبیر، 69 هنرآموز و استادکار و 86 نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی امور تربیتی و مشاور استخدام می شوند.

اژدی در خصوص استخدام کارنامه سبزها بیان کرد: موضوع جذب افراد دارای کارنامه سبز در آزمون استخدامی سال 99 منتفی است و همه داوطلبان باید در آزمون سال جاری ثبت نام کنند.

مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین در کنکور سراسری سال جاری، 425 سهمیه در دانشگاه فرهنگیان برای این اداره کل اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان مستعد و علاقه مند هم استانی را برای جذب و استخدام در آموزش و پرورش به انتخاب رشته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 970 نفر در آموزش و پرورش استان بوشهر

استخدام 970 نفر در آموزش و پرورش استان بوشهر