مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-23دانش

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر رویداد استارتاپی برگزار می کند


سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر از برگزاری رویداد شتاب (استارتاپی) کسب و کارهای اینترنتی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر به صورت مجازی در مرداد 1400 خبر داد.

- ایسنا/بوشهر سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر از برگزاری رویداد شتاب (استارتاپی) کسب و کارهای اینترنتی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر به صورت مجازی در مرداد 1400 خبر داد.

محسن پرویز با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر، در نظر دارد با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر رویداد شتاب (استارتاپی) کسب و کارهای اینترنتی را به صورت مجازی برگزار کند.

وی افزود: از مهم ترین اهداف برگزاری این استارتاپ می توان به آشنایی با بازار کسب وکار و فرصت های کارآفرینی، آموزش مفاهیم کارآفرینی و کسب و کار، ایده پردازی، ارتباط با کارآفرینان موفق و همچنین فرصتی مناسب برای انتقال تجربیات و آشنایی با فرآیند ایده تا بازار با مشارکت کارآفرینان، سرمایه گذاران، افراد صاحب ایده و فعالان علاقمند در این حوزه اشاره کرد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر تصریح کرد: از همه ی علاقمندان، پژوهشگران، ایده پردازان و دانشجویان خلاق که دارای ایده در حوزه کسب و کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر رویداد استارتاپی برگزار می کند

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر رویداد استارتاپی برگزار می کند