مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-23اجتماعي

رشته محل های جدید کاردانی به کارشناسی اعلام شد/ ثبت نام 45 هزار نفر


رشته محل های جدید و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 اعلام شد.

- سخنگوی سازمان سنجش گفت: رشته محل های جدید و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 اعلام شد.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 از روز یکشنبه 23 خرداد آغاز شده است و با توجه به تمدید مهلت، ثبت نام تا جمعه 4 تیرماه 1400 ادامه خواهد داشت.

زرین آمیزی اظهار داشت: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است و پذیرش در 16 رشته با آزمون و 47 رشته بدون آزمون صورت می گیرد و برای رشته های بدون آزمون، صرفاً پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی است.

وی افزود: متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.

sanjesh.

org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: اصلاحات و رشته محل های جدید علاوه بر کدرشته محل های مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون امروز 2 تیرماه در سایت سازمان سنجش اعلام شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته محل های جدید کاردانی به کارشناسی اعلام شد/ ثبت نام 45 هزار نفر

رشته محل های جدید کاردانی به کارشناسی اعلام شد/ ثبت نام 45 هزار نفر