مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-23اجتماعي

گرد و خاک، شاخص کیفیت هوای اصفهان را نارنجی کرد/ کاهش کیفیت هوا در شرق و مرکز استان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: امروز صبح به دلیل پایداری هوا و گرد و خاک شاخص کیفیت هوا در اوایل روز در اصفهان نارنجی بود.

- ابراهیم هنرمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی، صاف، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق شرقی و شمالی گرد و خاک محلی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد نسبتاً شدید باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا در مناطق شرقی و شمال شرقی و تا حدی مرکزی می شود، گفت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

هنرمند با اشاره به اینکه وزش باد بیشتر در عصرها و هنگام شب اتفاق می افتد، عنوان کرد: به دلیل اینکه وزش باد نسبتاً شدید است، احتمال غبار محلی در صبح روز بعد وجود دارد و به همین دلیل امروز صبح به دلیل پایداری هوا و گرد و خاک شاخص کیفیت هوا در اوایل روز در اصفهان نارنجی بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: دمای هوای اصفهان 37 و کمینه فردا 17 درجه سانتی گراد و کاشان با 41 درجه و بویین میاندشت و فرودگاه شهید بهشتی با 11 درجه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک، شاخص کیفیت هوای اصفهان را نارنجی کرد/ کاهش کیفیت هوا در شرق و مرکز استان

گرد و خاک، شاخص کیفیت هوای اصفهان را نارنجی کرد/ کاهش کیفیت هوا در شرق و مرکز استان