مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-23سياسي

کارنامه الکترونیک شورای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی صادر شد


دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت گفت: برای اولین بار کارنامه الکترونیک ارزیابی دبیرخانه های شورای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی کشور صادر شد.

- به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر وحید صرامی با اعلام این خبر افزود: کارنامه الکترونیک ارزیابی دبیرخانه های شورای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از طریق سامانه شمشاد صادر شده است.

وی گفت: امسال در نهمین دوره ارزیابی فعالیت های دبیرخانه شوراهای انضباطی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور که با هدف ارتقا سطح فعالیت ها، کاهش اشکالات در رسیدگی به پرونده ها و تشویق دبیرخانه های انضباطی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اجرا می شود.

صرامی افزود: هر ساله در فصل بهار، کارشناسان دبیرخانه شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت به صورت ویژه اقدام به ارزیابی پرونده های انضباطی مناطق تحت نظر خود می کنند و یک به یک پرونده های انضباطی دانشجویان را که در طول سال در شوراهای دانشگاه ها شکل گرفته مطالعه کرده و نظرات اصلاحی خود را در فرآیند رسیدگی به پرونده ها ثبت می کنند.

صرامی گفت: پس از آن با توجه به بارگزاری مستندات توسط دبیرخانه های شوراهای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، ارزیابی پرونده ها در پنج بخش اصلی که شامل: تشکیلات ، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه الکترونیک شورای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی صادر شد

کارنامه الکترونیک شورای انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی صادر شد