مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-23بين الملل

فضانوردان هم با تاید لباس هایشان را خواهند شست


ناسا اخیرا با شرکت تاید (tide) همکاری کرده است تا دو محصول شوینده را برای انجام آزمایشاتی به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد و دریابد چگونه فضانوردان می توانند لباس های کثیف خود را در فضا بشویند.

- ناسا اخیرا با شرکت "تاید"(tide) همکاری کرده است تا دو محصول شوینده را برای انجام آزمایشاتی به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد و دریابد چگونه فضانوردان می توانند لباس های کثیف خود را در فضا بشویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، تاید(Tide) یک نام تجاری برای پودر رختشویی است که در حال حاضر به شرکت پروکتر اند گمبل تعلق دارد.

تاید به فضانوردان کمک خواهد کرد تا لباس های کثیف خود را هنگام حضور در ایستگاه فضایی بین المللی(ISS) با شوینده لباسشویی مورد تأیید فضا تمیز کنند.

این شرکت یک توافقنامه فضایی را با ناسا امضا کرد تا به ناسا اجازه دهد اواخر سال جاری و سال آینده میلادی یک جفت مواد شوینده و از بین برنده لک تاید را به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال کنند.

این محموله شامل شوینده کاملا تجزیه پذیر یعنی دستمال مرطوب Tide To Go Wipes و قلم لکه بر Tide To Go خواهد بود.

شرکت مادر پروکتر اند گمبل تاید اکنون در حال توسعه یک ترکیب خشک کن-ماشین رخت شویی(washer-dryer combo) است که با داشتن حداقل مقدار آب و مواد شوینده می تواند روی ماه یا حتی مریخ کار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضانوردان هم با تاید لباس هایشان را خواهند شست

فضانوردان هم با تاید لباس هایشان را خواهند شست