مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-23سياسي

70 درصد آرای مردم فارس مربوط به آیت الله رییسی است


دبیر جامعه روحانیت استان فارس گفت: با وجود تلاش های که دشمنان داشتند بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در فارس به آیت الله رییسی رای دادند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری در آیین گرامیداشت داشت میلاد امام رضا (ع) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان کرد: بر اساس گفته بزرگان وقایع جامعه اسلامی تکرار خواهند شد و شاهد این موضوع بودیم که طی انتخابات گذشته شاهد رخداد این رویداد بودیم که مدیریت کلان کشور به دست نیروهای انقلابی سپرده خواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی طی هشت سال گذشته نسبت به نیروهای انقلابی کم لطف بوده آمد و در تمامی رویدادها با نیروهای انقلابی بدرفتار بودند.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: نیروهای انقلابی با تمامی تهمت ها در صحنه ایستادند تا در مسیر انقلاب گام بردارند و نسبت به ایجاد دولت اسلامی اقدام کردند شرایط این انتخابت شرایط سختی بود و همه ارکان دشمنان بسیج شدند تا نگذارند دولت انقلابی تشکیل شود اما شاهد هستیم که تیر آنان به سنگ خورد.

دبیر جامعه روحانیت استان فارس در ادامه یادآور شد: افتخاری است که بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر که بالغ بر 70 درصد از رای های مأخوذه است در استان فارس به آیت الله رییسی رأی دادند و نشان داد تمامی ستادهای استان فارس تلاش های بی دریغی در راستای انتخاب ایشان داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد آرای مردم فارس مربوط به آیت الله رییسی است

70 درصد آرای مردم فارس مربوط به آیت الله رییسی است