مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-23سياسي

رهایی 20 قاتل محکوم به اعدام از چوبه دار در کهگیلویه و بویراحمد


رییس شوراهای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 قاتل که حکم قصاص آنها صادر و در حال اجرا بودند از دار مجازات قصاص نجات پیدا کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس شوراهای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 قاتل که حکم قصاص آنها صادر و در حال اجرا بودند از دار مجازات قصاص نجات پیدا کردند.

حجت الاسلام سید محمد ابراهیم ساجدی افزود: در سال گذشته تعداد46 هزار و 678 پرونده به شورا های حل اختلاف استان وارد و 46 هزار و 764 پرونده مختومه شد که 86 فقره از موجودی سال های گذشته نیز مختومه شد.

وی اظهارکرد: 30 درصد از پرونده های قابل مصالحه در استان کهگیلویه و بویراحمد منجر به صلح و سازش شده اند.

رییس شوراهای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ سئوالی مبنی بر ایجاد شورای حل اختلاف ویژه رسانه ها خاطرنشان کرد: برای ایجاد و تأسیس شوراهای تخصصی رسانه ها باید نهاد متولی مکان استقرار را آماده و نیروها را مشخص می کنیم و تا زمان ایجاد مکان در یکی از شعب شورا در یاسوج، رسیدگی به امور رسانه ها را انجام خواهیم داد.

ساجدی تصریح کرد: در سال گذشته با تلاش شورای حل اختلاف و سفیران صلح استان کهگیلویه و بویراحمد 20 قاتل که حکم قصاص آنها صادر و در حال اجرا بودند از دار مجازات قصاص نجات پیدا کرد و بخشیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 20 قاتل محکوم به اعدام از چوبه دار در کهگیلویه و بویراحمد

رهایی 20 قاتل محکوم به اعدام از چوبه دار در کهگیلویه و بویراحمد