مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-23سياسي

عربستان سعودی: درباره رییسی با عملکردش قضاوت می کنیم


از دیدگاه ما سیاست خارجی ایران از سوی رهبر عالی ایران تعیین می شود بنابراین ما تعاملات و رویکرد خود را نسبت به ایران بر اساس واقعیات موجود بنا می کنیم.

- وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد درباره سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب ایران با توجه به عملکرد او و واقعیات روی زمین قضاوت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی دیروز (سه شنبه) در جریان یک نشست خبری در وین در پاسخ به سوالی درباره موضع کشورش در رابطه با نتیجه انتخابات اخیر ایران گفت: از دیدگاه ما سیاست خارجی ایران از سوی رهبر عالی ایران تعیین می شود بنابراین ما تعاملات و رویکرد خود را نسبت به ایران بر اساس واقعیات موجود بنا می کنیم و بر این اساس نیز دولت جدید این کشور را قضاوت خواهیم کرد.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی/ عکس آرشیوی/ خبرگزاری فرانسه سید ابراهیم رییسی در نخستین نشست خبری خود پس از انتخابات ضمن استقبال از بازگشایی دوباره سفارت خانه های دو کشور از عربستان سعودی خواست تا هر چه زودتر به تجاوز نظامی خود به یمن خاتمه دهد.

وزیر خارجه سعودی همچنین در نشست خبری دیروز خود انتشار گزارش هایی درباره پیدا شدن ردِ اورانیوم در برخی مراکز ایران را نگران کننده دانست و گفت: به گمان من این مساله مهمی است که حتی اگر مذاکرات احیای برجام در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی: درباره رییسی با عملکردش قضاوت می کنیم

عربستان سعودی: درباره رییسی با عملکردش قضاوت می کنیم