مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-23سياسي

پژوهش های حوزه مدیریت شناختی حمایت می شوند


علوم و فناوری های شناختی دارای کارکردهای ویژه ای است که در حوزه مدیریت نیز استفاده های فراوانی دارد و بر همین اساس، نوآوری های مدیریت شناختی مورد حمایت قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به اهمیت ورود فناوری های علوم انسانی و شناختی به مدیریت، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طرح های پژوهشی درحوزه مدیریت شناختی حمایت می کند.

این ستاد زمینه ای را فراهم آورده تا دانش مدیریت شناختی به عنوان یکی از رشته های دانشگاهی مورد توجه قرار بگیرد و زمینه توسعه آن با ورود پژوهش های کاربردی و فناورانه فراهم شود.

  حمایت از پژوهش ها در حوزه مدیریت شناختی حمایت از فعالان حوزه پژوهش، فناوران و دانشگاهیان در عرصه شناختی، یکی از اولویت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و بر همین اساس، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با هدف تحقق بخشیدن به اهداف و اولویت های مدیریت مانند مدیریت راهبردی، مدیریت نیروی انسانی، مدیریت بازاریابی بر اساس علوم، مبانی و رویکردهای شناختی از پژوهشگران فعال در این حوزه دعوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های حوزه مدیریت شناختی حمایت می شوند

پژوهش های حوزه مدیریت شناختی حمایت می شوند