مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-23سياسي

سرحدات میامی دارای کتابخانه عمومی می شود


رییس کتابخانه های عمومی میامی با بیان اینکه سرحدات میامی دارای کتابخانه عمومی می شود، گفت: با همراهی مسئولان امیدواریم هرچه زودتر شاهد اخذ مجوز کتابخانه روستای جودانه نیز باشیم.

- ، کمال ترابیان صبح چهارشنبه در نشست انجمن کتابخانه های میامی به میزبانی فرمانداری شهرستان با بیان اینکه میامی موفق ترین انجمن کتابخانه استان سمنان را دارد، تاکید کرد: در سال 98 و 99 به لحاظ سطح کیفی مصوبات، انجمن کتابخانه های عمومی میامی توانست رتبه برتر استان را کسب کند.

وی با بیان اینکه به لحاظ برگزاری مستمر و تأثیر گذار جلسات نیز انجمن کتابخانه های عمومی میامی توانسته شاخص ترین در سطح استان باشد، افزود: فعالیت این انجمن به ارتقای کیفی و کمی مطالعه در میامی کمک کرده است.

تلاش برای ایجاد کتابخانه رییس اداره کتابخانه عمومی میامی با بیان اینکه در سال جاری جلسات انجمن به صورت منظم برگزار و مصوبات خوبی نیز در آن صورت گرفته است، بیان داشت: انجمن خیران کتابخانه های میامی در کنار انجمن کتابخانه، دیگر نهادی است که به خصوص در همین سه ماهه اول سال 1400 توانسته کارهای ارزشمندی را انجام دهد که این امر نیز حاصل حمایت همه از کتاب و کتابخوانی است.

ترابیان با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و کتابخانه های عمومی خوشبختانه برنامه های فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرحدات میامی دارای کتابخانه عمومی می شود

سرحدات میامی دارای کتابخانه عمومی می شود