مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-23سياسي

همدان رتبه نخست سازش در پرونده های قضایی را دارد


رتبه نخست سازش در پرونده های قضایی کشور از آن استان همدان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه صبح امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان و معاونشان به مناسبت هفته قوه قضاییه از همکاری ناجا با دستگاه قضایی که زمینه ساز ارتقای امنیت و آرامش شده یاد کرد و افزود: نیروی انتظامی همواره همیار و همراه دستگاه قضا بوده است.

وی از همکاری تنگاتنگ ناجا درخصوص اجرایی شدن طرح معتدرین و مصلحین با دستگاه قضایی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت کمیته معتذرین در سه سطح کلانتری ها، دادگاه ها و دادسراها و زندان ها، زمینه ساز ختم به مصالحه شدن تعداد بسیاری از پرونده های قضایی شده است.

رییس کل دادگستری با اشاره به همکاری نیروی انتظامی استان از دی ماه سال 99 تاکنون به منظور عملیاتی شدن طرح مبتکرانه معتذرین با این دستگاه، افزود: در این مدت تنها در سطح کلانتری ها یک هزار و 834 پرونده ختم به مصالحه شد.

وی تصریح کرد: در سطح دادگاه ها و دادسراها نیز در حدود یک سال اخیر با فعالیت مستمر کمیته معتذرین یک هزار و 500 فقره پرونده قضایی در استان به مصالحه ختم شد که نتیجه آن بیش از 16 میلیارد تومان جزای نقدی از نظر جنبه خصوصی و 7 میلیارد تومان جزای نقدی از نظر جنبه عمومی جرم از سوی طرف شاکی بخشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان رتبه نخست سازش در پرونده های قضایی را دارد

همدان رتبه نخست سازش در پرونده های قضایی را دارد