مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-23سياسي

ایجاد اولین حوزه مقاومت بسیج عشایری منطقه ارسباران در اهر


فرمانده سپاه ناحیه اهر از ایجاد اولین حوزه بسیج عشایری مستقل ویژه جامعه عشایر منطقه ارسباران در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با موافقت سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا به زودی این حوزه در اهر رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر از ایجاد اولین حوزه بسیج عشایری مستقل ویژه جامعه عشایر منطقه ارسباران در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با موافقت سردار خرم فرمانده سپاه عاشورا به زودی این حوزه در اهر رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به جمعیت نزدیک به 12 هزار نفری عشایر در منطقه ارسباران و نیاز عشایر به ایجاد حوزه عشایری مستقل بزودی شاهد ایجاد این حوزه در منطقه عشایر نشین شهرستان اهر خواهیم بود.

وی گفت: با وجود وسعت زیاد و فراوانی جمعیت عشایری منطقه ارسباران، متاسفانه تاکنون چندان به بسیج عشایری و عشایر در این منطقه توجهی نشده است.

سرهنگ صفی ایجاد حوزه عشایری مستقل در شهرستان اهر را از خواسته های عشایر منطقه عنوان کرد و افزود: شهرستان اهر به عنوان مرکز ارسباران و با داشتن ظرفیت های مناسب نسبت به سایر مناطق ارسباران پتانسیل های خوبی برای ایجاد حوزه عشایری مستقل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اولین حوزه مقاومت بسیج عشایری منطقه ارسباران در اهر

ایجاد اولین حوزه مقاومت بسیج عشایری منطقه ارسباران در اهر