مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-23سياسي

سازمان تبلیغات اسلامی یکی از بهترین یادگارهای امام خمینی(ره) است


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تبلیغات دینی قبل از انقلاب هم وجود داشت اما انقلاب آن را شکوفا و ساماندهی کرد، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از بهترین یادگارهای امام خمینی(ره) است.

- ، حجت الاسلام عباس امینی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به میزبانی این اداره کل در شاهرود به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با آن نگاه درست و الهی که داشتند خیلی از نهادهای فرهنگی، علمی، دینی و… را تأسیس کرد که یکی از آن ها سازمان تبلیغات اسلامی بود، بیان کرد: وقتی امام خمینی (ره) این نهاد را تأسیس کرد در واقع توانست به زمینه های تبلیغی ساماندهی خوبی را هدیه دهد زیرا تبلیغات دینی قبل از انقلاب هم بود اما به شکل جامع خیر.

وی با بیان اینکه انصاف این است که سازمان تبلیغات اسلامی علی رغم تمام نقدهایی که داریم، خدمات ارزنده به انقلاب اسلامی کرده است، افزود: یکی از اقدامات خوب این نهاد ماندگاری و اشاعه تبلیغ در کشور به خصوص روستاها با اعزام مبلغان بود.

امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه ما همانطور که باید خدمات را به روستاها ببریم، در حوزه دینی هم باید تبلیغات دینی و اسلامی را به روستاها برد، گفت: تبلیغ به اندازه دیگر خدمات بلکه بیشتر، اهمیت دارد لذا روستاها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات اسلامی یکی از بهترین یادگارهای امام خمینی(ره) است

سازمان تبلیغات اسلامی یکی از بهترین یادگارهای امام خمینی(ره) است