مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:252021-06-23سياسي

دستگاه قضایی در نظام اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارد


دین مبین اسلام دین رافت، مهربانی و عطوفت است و دستگاه قضایی در نظام اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارد که از مهمترین این وظایف ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه است.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از سنندج، به مناسبت هفته قوه قضاییه رییس کل دادگستری و رییس شورای قضایی استان کردستان به همراه اعضای شورای قضایی با امام جمعه مرکز استان کردستان دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار ماموستا فایق رستمی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: مردم استان کردستان بار دیگر با حضور پررنگ خوددر انتخابات دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس و سرافکنده کردند.

ماموستا رستمی افزود: دین مبین اسلام دین رافت، مهربانی و عطوفت است و دستگاه قضایی در نظام اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارد که از مهمترین این وظایف ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه است.

وی چهار رکن مشورت، مساوات، عدالت و عمران و آبادانی را اساس کار قوه قضاییه دانست و افزود: تامین امنیت و آسایش جامعه در گرو قوه قضاییه است و این همه یک رسالت بسیار سنگین است و می توان گفت که احقاق حق در جامعه سبب تامین امنیت جامعه می شود.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: مسئله قضاوت در دین اسلام به حدی اهمیت دارد که پیامبر اسلام محمدمصطفی(ص) خود این منصب را در جامعه اسلامی بر عهده داشتند و حضرت علی (ع) نیز نمونه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی در نظام اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارد

دستگاه قضایی در نظام اسلامی وظایف سنگینی بر عهده دارد