مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-23سياسي

کشف 530 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در کردستان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان از کشف 530 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه و 333 کیلوگرم انواع مخدر طی سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

- ، سردار علی آزادی روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سنندج اظهار کرد: در استان 25 دستگاه ها و نهاد متولی امر مبارزه با مواد مخدر هستند که در شهرستان ها این تعداد به 19 دستگاه می رسد.

وی افزود: کمیته های مختلفی زیر نظر این شورا فعالیت می کنند که هر کدام از این کمیته ها نیز توسط یک دستگاه اجرایی یا نهاد حاکمیتی مدیریت می شود.

سردار آزادی اظهار کرد: مردم نسبت به حضور معتادان متجاهر در سطح معابر ناراضی هستند اما متأسفانه در استان کمپ اجباری معتادان متجاهر نداریم.

وی افزود: رایزنی هایی با وزارت کشور انجام شده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این کمپ اجباری باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان تصریح کرد: کمپ های اختیاری نگهداری معتادان متجاهر نیز ظرفیت کافی برای نگهداری همه این افراد را ندارند.

سردار آزادی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در بحث آلودگی به مواد مخدر نسبت به استان های دیگر یک استان پاک محسوب می شود اما نسبت به گذشته این استان متأسفانه آلودگی ها زیاد شده و کم کاری ها و غفلت هایی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 530 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در کردستان

کشف 530 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در کردستان