مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-23سياسي

واکنش رییس اتاق اصناف جیرفت به رونق تجمعات در روزهای سخت کرونایی


رییس اتاق اصناف جیرفت خطاب به مسوولان ستاد کرونا گفت: به دلیل بی توجهی به برگزاری تجمعات در سطح شهرستان، انتظار تعطیلی اصناف را نداشته باشید.

- ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف جیرفت خطاب به مسوولان ستاد کرونا گفت: به دلیل بی توجهی به برگزاری تجمعات در سطح شهرستان، انتظار تعطیلی اصناف را نداشته باشید.

علی میرکهنوج در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از عدم توجه مسئولان ستاد کرونا نسبت به برگزاری تجمعات، همایش ها و دورهمی ها اظهار کرد: جامعه اصناف و بازاریان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی و در کنار مدافعان سلامت در مواجهه با ویروس کرونا تاکنون تمکین همه جانبه ای نشان دادند و همواره پای کار بودند.

وی عدم برگزاری مراسم روز اصناف در جیرفت را حاوی پیام به کسانی دانست که به هر بهانه ای زمینه تجمعات را فراهم می کنند و افزود: اصناف در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تعطیلی محل کسب خود بدون هرگونه چشم داشتی طی یک و نیم سال گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکردند و حتی از برگزاری مراسم به مناسبت مهم یکم تیر ماه روز ملی اصناف که حق قانونی مان بود گذشتیم.

میرکهنوج برگزاری جشن ها و همایش ها را در مقابل مصوبات ستاد کرونا قابل تامل دانست و اظهار کرد: متاسفانه علی رغم مصوبات و توصیه های ستاد کرونا هر روز اجتماعات، جلسات و همایش ها همچنان یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس اتاق اصناف جیرفت به رونق تجمعات در روزهای سخت کرونایی

واکنش رییس اتاق اصناف جیرفت به رونق تجمعات در روزهای سخت کرونایی