مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-23اقتصادي

آزادی 320 زندانی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 320 زندانی جرائم غیرعمد مالی در استان آزاد شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 320 زندانی جرائم غیرعمد مالی در استان آزاد شدند.

منصور بیژنی در جمع خبرنگاران افزود: از سال گذشته تاکنون با همکاری ستاد دیه و شوراهای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد بدهی 320 محکوم مالی غیرعمد در استان تامین و این افراد از زندان آزاد شدند.

وی سرجمع بدهی مالی این 320 نفر محکوم مالی را 200 میلیارد تومان عنوان و اظهارکرد: با تلاش شورای حل اختلاف و سفیران صلح 80 درصد این مبلغ معادل 160 میلیارد تومان آن با گذشت طلب کاران محقق و 40 میلیارد تومان باقیمانده از طریق ستاد دیه و خیران تامین و پرداخت شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف اصلی از مجازات حبس را اصلاح تربیت افراد زندانی، آشنایی آنان با ارزش های اجتماعی جامعه و سالم نگهداشتن اجتماع از ناهنجاری ها دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع در زندان های استان تکریم ارزش ها اخلاقی و حفظ کرامت انسانی است.

بیژنی بیکاری و نبود اشتغال را یکی از آسیب های مهم اجتماعی دانست و تصریح کرد: برخی از زندانیان به خاطر همین موضوع دچار مجازات حبس شده اند و برای دوران پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 320 زندانی در کهگیلویه و بویراحمد

آزادی 320 زندانی در کهگیلویه و بویراحمد