مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-23اقتصادي

رشد 15 درصدی نوسازی مسکن در بافت های فرسوده/تشریح اقدامات مدیریت شهری برای نوسازی


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: نوسازی مسکن های بافت فرسوده در دوره پنجم مدیریت شهری، نسبت به دوره قبل 15 درصد رشد یافته است.

- کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در پی گزارش اخیر با اشاره به اقدامات این سازمان طی مدیریت شهری دوره پنجم گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون اقدامات متعددی در حوزه نوسازی از جمله در محله های دارای بافت های فرسوده، در مناطق مرکزی و جنوبی شهر انجام شده است.

وی گفت: در همین راستا نیز میزان بافت فرسوده 3 هزار و 800 هکتار بوده که این رقم امسال به 4 هزار و 500 هکتار رسیده و 77 هزار پلاک مسکونی در تهران با وجود شرایط فرسودگی در بافت فرسوده قرار نداشتند و نمی توانستند از تسهیلات نوسازی استفاده کنند.

حاج علی اکبری ابراز داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که انجام شد افزودن 1700 هکتار به بافت فرسوده پایتخت و مشمولیت این 77 هزار پلاک در بافت فرسوده و استفاده آنها از تسهیلات فرسودگی بوده است.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته 11 هزار پلاک با مساحت 120 هکتار نوسازی شده اند عنوان کرد: این پلاک ها در قالب 6 هزار پروانه نوسازی شده و یکی از مهمترین اقدامات شهرداری، اعطای 540 میلیارد تومان تخفیف پروانه بوده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران عنوان کرد: نیمی از نوسازی های از طریق تجمع پلاک های ریزدانه بوده و دفاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 15 درصدی نوسازی مسکن در بافت های فرسوده/تشریح اقدامات مدیریت شهری برای نوسازی

رشد 15 درصدی نوسازی مسکن در بافت های فرسوده/تشریح اقدامات مدیریت شهری برای نوسازی