مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-23سياسي

به جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم/ایران منبع آرامش قلب ماست


ما به نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم و جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن را موجب افتخار و سربلندی اسلام می دانیم، - به نقل از رایزنی فرهنگی کشورمان در اسلام آباد، آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در جریان سفر به عراق با آیت الله بشیر نجفی، در نجف اشرف دیدار کرد.

در این جلسه آیت الله نجفی گفت: این واقعیتی است که مجمع جهانی اهل بیت (ع) در حال جهاد است، به جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم.

آیت الله نجفی ضمن تأکید بر ضرورت آگاهی مردم از تعالیم دینی در این جلسه، فرمودند: پیامبر اکرم (ص) به حضرت علی (ع) فرمودند: به خدا قسم اگر پروردگار جهانیانهرکسی را از طریق شما راهنمایی کند، او برای شما بهتر از آفتابی است که بر آن طلوع و غروب می کند.

وی با اشاره به این روایت، بر اهمیت علوم دینی و مذهبی مطابق به هدایت پیامبر اکرم (ص) تأکید کرد.

این مرجع تقلید درباره نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما به نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم و جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن را موجب افتخار و سربلندی اسلام می دانیم، همچنین جمهوری اسلامی ایران عامل صلح و رضایت قلب ما است.

وی جمهوری اسلامی ایران را به قله اسلام تشبیه کرد و گفت: دستاوردهای مجمع جهانی اهل بیت (ع) نیز به دلیل وجود جمهوری اسلامی ایران است و انشاا… خداوند جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم/ایران منبع آرامش قلب ماست

به جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم/ایران منبع آرامش قلب ماست