مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-23سياسي

از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس تشکلهای قرآنی رونمایی شد


در سالروز میلاد حضرت الرضا (ع) ، از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت و نیز سامانه ثبت درخواست تأسیس خانه قرآن و عترت در سازمان دارالقرآن رونمایی شد.

- ، حسین بهبودی مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم گفت: در خجسته سالروز میلاد مبارک حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)، از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت و نیز سامانه ثبت درخواست تأسیس خانه قرآن و عترت در سازمان دارالقرآن الکریم رونمایی شد.

وی ادامه داد: این سامانه ها که طراحی آنها طی حدود 6 ماه صورت پذیرفته و از امروز جایگزین سامانه های قبلی می شوند، در محیطی مناسب، امن و کارآمد تر طراحی شده و در عین جامعیت، برای کاربران و متقاضیان از سهولت بیشتری برخوردار است.

بهبودی با اشاره به این سامانه افزود: با تکمیل فازهای بعدی این سامانه ها در روزهای آتی، شاهد کاهش نیاز به حضور و تردد متقاضیان دریافت مجوز و مدیران تشکل های قرآنی خواهیم بود و متقاضیان می توانند درخواست تأسیس تشکل قرآنی و مدارک مربوطه را از طریق مجازی ارائه نمایند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 2000 مؤسسه و 8500 خانه قرآن و عترت تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور فعال هستند که امید می رود در آینده ای نزدیک تمامی تعاملات مدیران تشکل های مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس تشکلهای قرآنی رونمایی شد

از سامانه جدید ثبت درخواست تأسیس تشکلهای قرآنی رونمایی شد