مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-23ورزشي

چند انتصاب در هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز


طی احکامی جداگانه از سوی رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، رییس انجمن مرشدان و رییس انجمن کشتی پهلوانی به ترتیب منصوب شدند.

- با حکم مهر علی باران چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور، حمید یاری رییس هیات کشتی البرز بعنوان رییس انجمن کشتی پهلوانی و مهدی تمولی رییس انجمن مرشدان کشور منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، طی احکامی جداگانه از سوی مهرعلی باران چشمه، رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مسئولین برخی از کمیته های این فدراسیون در استان البرز منصوب شدند.

بر اساس این حکم مهدی تمولی رییس انجمن مرشدان و حمید یاری رییس انجمن کشتی پهلوانی از استان البرز احکام مسئولیت آن ها صادر شد تا از امروز یکم تیر ماه 1400 فدراسیون با رویکرد و تحول جدید در شکوفایی این ورزش ملی و باستانی قدم بردارد.

این افراد باتوجه به تعهد، تخصص و کارنامه درخشان در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بین نفرات برتر کشور برگزیده شدند تا با استفاده از استعداد و ظرفیت آن ها در راستای به ثمر رسیدن اهداف و برنامه های فدراسیون اقدام شود تا با تدوین برنامه های هدفمند ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی را در تمام کشور توسعه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند انتصاب در هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز

چند انتصاب در هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز