مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-23بين الملل

حمله شبانه صهیونیست ها به الشیخ جراح؛ دست کم 20 فلسطینی مجروح شدند


شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت پلیس این رژیم، شب گذشته به محله الشیخ جراح در قدس اشغالی حمله کردند و با ساکنان این محله درگیر شدند.

-   وی طی یک کنفرانس خبری از تشدید تجاوزهای شهرک نشینان با همکاری پلیس اشغالگر که محاصره ای تحمیلی علیه فلسطینی ها در الشیخ جراح اعمال می کنند، خبر داد و گفت که فلسطینی ها هرگز نخواهند پذیرفت که هزینه درگیری های راست گرایان در داخل و خارج دولت اشغالگر را پرداخت کنند.

الهدمی تصریح کرد که در جریان درگیری های شب  گذشته در الشیخ جراح، جنایات وحشیانه ای با مشارکت نیروهای پلیس و صهیونیست های افراطی صورت گرفت و طی آن، دست کم 20 فلسطینی از ساکنان این محله مجروح شدند.

این جنایات با هدف اخراج فلسطینی ها با توسل به زور صورت می گیرد و جامعه بین الملل باید بدون تاخیر و به سرعت این تجاوزها را متوقف کند و حمایت بین المللی را برای مردم فلسطین فراهم سازد.

از سوی دیگر، فعالان فلسطینی یک کمپین برای تغییر اسامی عبری خیابان ها و جاده های محله های فلسطینی با هشتگ شوارعنا_فلسطینیه (خیابانهای فلسطینی ما) به راه انداخته اند.

محله الشیخ جراح از چندی پیش در پی تهدید و حمله صهیونیست ها برای خالی کردن خانه های این محله و بیرون کردن فلسطینی ها از منازل خود به صحنه درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست تبدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شبانه صهیونیست ها به الشیخ جراح؛ دست کم 20 فلسطینی مجروح شدند

حمله شبانه صهیونیست ها به الشیخ جراح؛ دست کم 20 فلسطینی مجروح شدند