مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-23حوادث

حرکت خلاف جهت پراید در«خط ویژه»/ رویارویی اتوبوس و پراید؛راننده متخلف جریمه شد+ عکس


پلیس راهور پایتخت ازحرکت خلاف جهت پراید در خط ویژه و رویارویی و تصادف با اتوبوس خبر داد.

- سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از تصادف و رویارویی پراید متخلف خط ویژه با یکدستگاه اتوبوس بی آر تی خبر داد.

  سرهنگ احسان پور در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 19:28 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف بین سواری پراید با اتوبوس بی آرتی در خط ویژه بزرگراه امام علی (ع) به پلیس 110 اعلام شد که گزارش اولیه حکایت از این داشت که راننده سواری پراید که در مسیر خط ویژه اتوبوس به صورت غیر مجاز در حال حرکت بوده به محض اینکه تیم گشتی منطقه 25 را مشاهده می کند تغیر مسیر داده و به صورت خلاف جهت همان مسیر را به جنوب بر می گردد.

  وی بیان داشت: در همین حین راننده یک دستگاه اتوبوس بی آرتی که در مسیر صحیح  خود در حال تردد بود متوجه حضور پراید می شود که با سرعت سرسام آور و از روبرو و بصورت خلاف جهت هر لحظه به اتوبوس نزدیک و نزدیک تر می شود.

سرهنگ احسان پور گفت: راننده با تجربه اتوبوس در موقعیت سختی قرار داشت چراکه اگر کوچکترین اقدام و حرکتی می کرد قطعا جان مسافریی به خطر  می افتاد بنابراین فرصت جبران اشتباهی وجود نداشت پس تمام حواس و تجربه خود را بکار گرفته و در یک اقدام موثر و لحظه ای سواری پراید را رد کرده و پراید را در پهلوی اتوبوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت خلاف جهت پراید در«خط ویژه»/ رویارویی اتوبوس و پراید؛راننده متخلف جریمه شد+ عکس

حرکت خلاف جهت پراید در«خط ویژه»/ رویارویی اتوبوس و پراید؛راننده متخلف جریمه شد+ عکس