مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-23اجتماعي

طرح سنجش 4200 نوآموز سقزی آغاز شد


امسال 4 هزارو 200 دانش آموز کلاس اولی جدید مورد سنجش قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، فیروز عارفی صبح امروز در مراسم نمادین افتتاحیه پایگاه های سنجش بدو ورود به دبستان که در محل مدرسه دانش آموزان با نیازهای ویژه بی بی دلشاد برگزار شد، بیان کرد: پایگاه های سنجش دانش آموزان ورودی پایه اول شهرستان سقز در 2 مرکز به ارائه خدمات سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه، این دو روزانه حدود 72 نفر نوآموز را پذیرا خواهند بود، اظهار داشت: امسال 4200 نفر برای ورودی پایه اول شناسایی شده اند و برای ارجاع به مراکز سنجش به این پایگاه مراجعه می نمایند که در سال تحصیلی گذشته حدود یک هزار نفر از این کودکان در مرحله پیش دبستانی مورد سنجش قرار گرفتند و امسال 3200 نفر باقی مانده نیز طبق برنامه تا پایان مردادماه سال جاری مورد سنجش قرار خواهند گرفت.

عارفی با اشاره به اهمیت سنجش نوآموزان و دانش آموزان ورودی کلاس اولی خاطرنشان کرد: در این پایگاه های سنجش مواردی از جمله شنوایی، بینایی، مراقبت سلامت و سنجش هوش و استعداد تحصیلی مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرد.

وی با اشاره به این موضوع که برنامه سنجش در اساس یک برنامه ی پیشگیری قلمداد می شود، تصریح کرد: در مرحله اول دانش آموزانی که مشکل خاصی ندارند، به مدرسه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سنجش 4200 نوآموز سقزی آغاز شد

طرح سنجش 4200 نوآموز سقزی آغاز شد