مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-23سياسي

ساماندهی گلزارهای شهدا در دستور کار مسئولان باشد


مسئولان باید در مرمت و بازسازی گلزارهای شهدا تلاش مضاعفی طی سال جاری داشته باشند تا با رایزنی و هماهنگی یکدیگر تعداد بیشتری از گلزارها را ساماندهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین گفت: ساماندهی گلزارها یکی از مهم ترین وظایف مسئولان است زیرا انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت مجاهدت های شهدا است.

وی افزود: مسئولان باید در مرمت و بازسازی گلزارهای شهدا تلاش مضاعفی طی سال جاری داشته باشند تا با رایزنی و هماهنگی یکدیگر تعداد بیشتری از گلزارها را ساماندهی کنند.

رییس کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان قزوین گفت: باید در ساماندهی گلزارهای شهدا از ظرفیت های مختلفی مانند نمایندگان مجلس، بسیج سازندگی، فرمانداران و بخشداران استفاده کرد تا این مهم با سرعت بیشتری انجام شود.

اتمام تعویض سنگ مزار شهدای شهر قزوین فرخزاد به همکاری شهرداری قزوین در تعویض سنگ مزار شهدای قزوین اشاره کرد و افزود: مسئولان این نهاد برنامه ریزی لازم را در تدوین بودجه 1400 برای اتمام این تعویض طی سال جاری داشته باشند تا پروژه فوق به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی گلزارهای شهدا در دستور کار مسئولان باشد

ساماندهی گلزارهای شهدا در دستور کار مسئولان باشد