مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-23سياسي

از مروج نمونه فرهنگ رضوی در پاکستان تقدیر شد


به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت ولادت باسعادت امام هشتم، جشن باشکوهی با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، رایزن فرهنگی کشورمان و شماری از شخصیت های مذهبی و اندیشمندان برگزار شد .

- ، همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، طی مراسمی در خانه فرهنگ کشورمان در شهر راولپندی، سید محمد علی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران و احسان خزاعی رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در پاکستان از محمد رفیق مغل شاعر و فعال فرهنگی پاکستانی به عنوان مروج نمونه فرهنگ رضوی تقدیر کردند.

این مروج فرهنگی با معرفی رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد از سوی بنیاد بین المللی فرهنگی - هنری امام رضا (ع)، به عنوان مروج نمونه فرهنگ رضوی در نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزیده شد و از سوی سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدیه نفیس مورد تجلیل قرار گرفت.

رونمایی کتاب گلستان رضا به نوشته برگزیده جشنواره بین المللی امام رضا (ع) نیز در این مراسم با حضور جمعی از اندیشمندان، شخصیت های برجسته اهل تسنن و تشیع، استادان دانشگاه، شعرا و علاقه مندان به توسعه روابط فرهنگی دو کشور برادر ایران و پاکستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مروج نمونه فرهنگ رضوی در پاکستان تقدیر شد

از مروج نمونه فرهنگ رضوی در پاکستان تقدیر شد