مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-23بين الملل

مقاومت فلسطین مدت کوتاهی به میانجی ها مهلت داد


پس از بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره تلاش تل آویو برای باج گرفتن، منابع فلسطینی خبر دادند که مقاومت تصمیم گرفته مدت زمان کوتاهی به میانجی ها مهلت بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، شامگاه سه شنبه، خبر دادند گروه هایی که در دفتر یحیی السنوار رییس جنبش این گونه بیان کردند که کابینه جدید تل آویو به ثبات نرسیده و نیاز به کمی زمان دارد .

بر اساس این گزارش، گروه های مقاومت توافق کرده اند که پیش از هرگونه تنش با اشغالگران به میانجی ها در این خصوص زمان بدهند؛ اما تأکید کرده اند که این مهلت زیاد طول نخواهد کشید.

یحیی السنوار رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در غزه، روز دوشنبه، پس از پیام هایی که از تُر وینسلند فرستاده ویژه سازمان ملل متحد درباره تفاهمات صورت گرفته برای شکستن محاصره نوار غزه دریافت کرد، به شکل ضمنی به تنش مرزی با اشغالگران اشاره کرد.

ماهر مزهر عضو ارشد جبهه مردمی آزادسازی فلسطین در این خصوص به العربی الجدید خبر داد که میانجی های مصری یک نقشه راه برای دست یابی به شکستن محاصره و آغاز بازسازی نواره غزه ارائه کردند؛ اما مقاومت و گروه ها از نزدیک اجرای این طرح را زیر نظر خواهند گرفت و سخن خود را خواهند داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فلسطین مدت کوتاهی به میانجی ها مهلت داد

مقاومت فلسطین مدت کوتاهی به میانجی ها مهلت داد