مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-23اقتصادي

بختیار صمدی گازرسانی به روستاهای صعب العبور کردستان


شرایط توپوگرافی و ویژه شهر و روستاهای بخش سیروان که کوهستان های رفیع و مسیر تردد آن پیچ در پیچ و دارای شیب های تند است و زمین مسیر عبور لوله های گاز از جنس سنگ بسیار محکم بوده که عملیات حفاری برای دفن لوله های گاز را با دشواری های فراوانی روبرو ساخته که .

- شرایط توپوگرافی و ویژه شهر و روستاهای بخش سیروان که کوهستان های رفیع و مسیر تردد آن پیچ در پیچ و دارای شیب های تند است و زمین مسیر عبور لوله های گاز از جنس سنگ بسیار محکم بوده که عملیات حفاری برای دفن لوله های گاز را با دشواری های فراوانی روبرو ساخته که مشابه آن کمتر در جاهای دیگر ایران مشاهده می شود.

پروژه های فعال شهرستان سنندج در 2 مجتمع اصلی در حال فعالیت است که می توان به گازرسانی به مجتمع دولاب اشاره کرد، عملیات اجرایی در حال فعالیت بوده پیش بینی می شود در هفته دولت و دهه مبارک فجر این طرح ها به اتمام برسد.

برای گاز رسانی به این مجتمع که شامل 3 روستا و خانقاء بوده، نیاز است 180 هزار متر شبکه گذاری صورت گیرد که 1700 متر آن خط اختصاصی مسیر روستای دولاب و خانقاء و تکیه می باشد.

روستای دولاب در 40 کیلومتری جنوب شهر سنندج در دامنه کوه معروف اوالان ما بین شهر سنندج و کامیاران، از توابع بخش سیروان، منطقه اورامان ژاورود شرقی واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیار صمدی گازرسانی به روستاهای صعب العبور کردستان

بختیار صمدی گازرسانی به روستاهای صعب العبور کردستان