مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-23ورزشي

کشمکش های فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بالا گرفت


با برکناری رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی، فدراسیون دنبال کارشکنی در انتخاب رییس هیأت جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در 27 اسفند سال 1399 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی مصاحبه ای که با خبرنگار خبرگزاری فارس داشت از برکناری سلطانی رییس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان خبر داد و اظهار کرد که مقدمات انتخاب سرپرست و معرفی آن، به فدراسیون اعلام شده و حالا بعد از گذشت سه ماه، این اداره با دادن اطلاعیه ای از شروع ثبت نام متقاضیان سمت ریاست هیأت خبر داد.

در همان اسفندماه نیز، موضوع انتخاب سرپرست از سوی فدراسیون رد و نسبت به آن واکنشی نشان داده نشد اما بعد از اعلام ثبت نام متقاضیان ریاست هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی، فدراسیون در نامه ای به مدیرکل ورزش استان، به انتشار آگهی نام نویسی برای انتخابات هیأت استانی این رشته اعتراض کرد.

در این نامه که به امضای هاشم اسکندری، رییس فدراسیون و احمد سلطانی رییس هیأت رسیده، آمده که این اقدام بدون هماهنگی با فدراسیون و برخلاف قانون بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد و در شرح اختلاف نظر و ناهماهنگی های اخیر پیش آمده در خصوص سرپرستی هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی اظهار کرد: معرفی سرپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشمکش های فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بالا گرفت

کشمکش های فدراسیون بولینگ و بیلیارد با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بالا گرفت