مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-23اجتماعي

ثبت سفارس کتب درسی پایه های اول، هفتم و دهم از 6 تیرماه آغاز می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام ثبت سفارس کتب درسی پایه های اول، هفتم و دهم از 6 تیرماه، از زمان توزیع کتاب های درسی در مدارس از اواسط شهریور، - خبر داد.

احمد اسکندری نسب با اعلام این خبر گفت: مطابق تقویم زمانی مندرج در شیوه نامه سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی 1401 - 1400 و اطلاع رسانی قبلی، زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان میان پایه از 20 فروردین ماه تا 22 خردادماه بود و تاکنون حدود 90 درصد دانش آموزان میان پایه (دوره ابتدایی پایه های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه های هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش، پایه های یازدهم و دوازدهم) سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده اند و حدود 10 درصد از آمار کل این دانش آموزان برای ثبت سفارش اقدام نکرده اند.

وی افزود: ثبت سفارش کتاب های درسی در سامانه تمدید و از یکم تا پنجم تیرماه فعال خواهد بود و دانش آموزانی که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نام نکرده اند، می توانند اقدام کنند.

به گزرش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اسکندری نسب گفت: پس از پایان مهلت تمدید ثبت نام میان پایه ها، بلافاصله دانش آموزان ورودی پایه های اول، هفتم و دهم می توانند از تاریخ 6 خردادماه 1400، پس از ثبت نام در مدرسه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارس کتب درسی پایه های اول، هفتم و دهم از 6 تیرماه آغاز می شود

ثبت سفارس کتب درسی پایه های اول، هفتم و دهم از 6 تیرماه آغاز می شود