مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-23سياسي

درمانگاه شهری خیرساز مرحوم سیدرضا مقیمی کلنگ زنی شد


درمانگاه شهری خیرساز مرحوم سیدرضا مقیمی اصل، پدر صنعت آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم کلنگ زنی درمانگاه شهری مرحوم سیدرضا مقیمی اصل صبح چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در این مراسم با قدردانی از پدافند هوایی شمال غرب از بابت در اختیار قرار دادن زمین و از فرزندان مرحوم سیدرضا مقیمی اصل نیز به دلیل تأمین هزینه ساخت این درمانگاه به یاد پدر مرحومشان قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره ای به نقش پدافند هوایی در طول دفاع مقدس گفت: پدافند هوایی در دوران جنگ و دفاع مقدس همواره پیشگام بوده و چه در گذشته و چه در زمان حال درخشیده است.

وی با یادی از مرحوم سید رضا مقیمی، پدر صنعت آذربایجان شرقی گفت: او یک انسان دوست داشتنی و خیر به تمام معنا بود و در جریان جشن های گلریزان در شب های ولادت امام حسن (ع)، همواره اولین کمک ها از سوی وی انجام می گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: از تمامی صنعتگران و کسانی که توانمندی لازم را دارند، می خواهیم که در کارهای خیر پیشقدم بوده و تا جایی که امکان دارد به سمت امور خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه شهری خیرساز مرحوم سیدرضا مقیمی کلنگ زنی شد

درمانگاه شهری خیرساز مرحوم سیدرضا مقیمی کلنگ زنی شد