مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-23پزشكي

کهگیلویه و بویراحمدی ها از سفر به استان های هم جوار خودداری کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونای هندی در استان های همجوار به ویژه استان های بوشهر و هرمزگان هم استانی ها برای پیشگیری از شیوع این نوع بیماری در استان از سفر به این استان ها خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدانپناه اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونای هندی در استان های همجوار به ویژه استان های بوشهر و هرمزگان هم استانی ها برای پیشگیری از شیوع این نوع بیماری در استان از سفر به این استان ها خودداری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه سرعت انتشار و کشندگی ویروس کرونای هندی خیلی زیاد است، افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضروری است.

وی از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته یک نفر کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: با جان باختن یک بیمار مبتلا به کرونا، شمار قربانیان این بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد به 695 نفر افزایش یافت.

پرویزیزدان پناه افزود: هم اکنون 153 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 51 نفر مبتلای قطعی و 5 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمدی ها از سفر به استان های هم جوار خودداری کنند

کهگیلویه و بویراحمدی ها از سفر به استان های هم جوار خودداری کنند