مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-23سياسي

افزایش 10 درصدی مشارکت مردم در شمیرانات/ مشارکت 7000 نفر در انتخابات شمال تهران


نسبت به دوره گذشته انتخابات، شاهد افزایش 10 درصدی مشارکت مردم بودیم و در مجموع 7000 نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات 28 خرداد مشارکت داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: در انتخابات روز 28 خرداد ماه که برای اولین بار یک انتخابات به شکل گسترده و ارزشمند در چهار نوع مشخص ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا انجام شد یک تجربه جدید بود و علارغم همه نگرانی هایی که در حوزه های متعدد و گوناگون بود، شاهد یک شورآفرینی بسیار گسترده از سوی مردم بودیم.

وی بیان کرد: تنوع نامزدهای ریاست جمهوری و سلایق سیاسی بستر را برای یک مشارکت خوب فراهم کرد و از طرف دیگر هم مردم به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پای صندوق های رای آمدند.

فرماندار شمیرانات افزود: ما در مجموعه شهرستان شمیرانات 290 حوزه اخذ رای داشتیم که 44 شعبه آن در لواسانات و 36 شعبه در رودبارقصران و 210 شعبه هم در منطقه تجریش بود و در همه حوزه ها از ابتدا تا انتها شاهد حضور مردم عزیز و فهیم بودیم.

ساداتی بیان کرد: نسبت به دوره گذشته انتخابات شاهد افزایش 10 درصدی مشارکت مردم بودیم و مجموع عوامل اجرایی، نظارتی و انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی مشارکت مردم در شمیرانات/ مشارکت 7000 نفر در انتخابات شمال تهران

افزایش 10 درصدی مشارکت مردم در شمیرانات/ مشارکت 7000 نفر در انتخابات شمال تهران