مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-23سياسي

گچساران آکنده از پروژه های زخمی و نیمه تمام/همه چشم انتظار عزم جهادی و انقلابی


امید می رود تا با همت مسئولان و شروع به کار دولت جدید و گردش خون تازه در رگ های کشور و بیدار شدن از خواب غفلت و کنار رفتن بی تدبیری و ناامیدی و با همت سید ناصر حسینی پور نماینده جوان و انقلابی و از جنس جهاد بتوان با شروعی جدید و با گام های استوار بارقه امید .

- ندا نعمتی؛ خبرگزاری فارس گچساران- شهرستان گچساران این بام نفتی ایران که جای جای آن کمبود و بلاتکلیفی اعتبارات و پروژه های رفته رفته بوی امید در آن به مشام می رسد.

پس از یک سال و نیم بالاخره پرونده انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه گچساران و باشت با سلامت کامل بسته شد.

دو شهرستان گچساران و باشت با توجه به پتانسیل های مختلف در حوزه های آب و خاک و نفت دارای پروژه های بزرگ و تاثیر گذار بر اقتصاد منطقه است که به هر دلیل پروژه ها راکد مانده است.

شهرستان گچساران این بام نفتی ایران که جای جای آن کمبود و بلاتکلیفی اعتبارات و پروژه های زخمی در آن بیداد می کند حال با انتخاب نماینده جدید در مجلس شورای اسلامی بوی امید به مشام می رسد.

امیدی که انتظار می رود تا بتواند تبدیل به جان تازه ای در رگ های بام نفتی ایران شود و از هر گوشه آن صدای پیشرفت و تلاش به گوش برسد.

حال پروژه هایی مهمی مانند پتروشیمی گچساران که امروزه چند صد نفر در آن مشغول بکار هستند و امید می رود با توجه به شروع بکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گچساران آکنده از پروژه های زخمی و نیمه تمام/همه چشم انتظار عزم جهادی و انقلابی

گچساران آکنده از پروژه های زخمی و نیمه تمام/همه چشم انتظار عزم جهادی و انقلابی