مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-23سياسي

آمادگی همکاری فرهنگی 1100 هیأت مذهبی با رییس جمهور منتخب


1100 هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور در پیامی، ضمن تبریک به منتخب ملت اعلام کردند که آماده همکاری فرهنگی با آیت الله رییسی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،1100 هیأت رزمندگان اسلام سراسر کشور در پیامی، ضمن تبریک به منتخب ملت اعلام کردند که آماده همکاری فرهنگی با آیت الله رییسی هستند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: برادر ارجمند حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی دام عزه سلام علیکم خداوند عزیز و قادر متعال را سپاسگزاریم که در آستانه میلاد پر خیر و برکت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا سلام الله علیه به ملت مظلوم و مقتدر ایران اسلامی توفیق خلق حماسه ای بزرگ و شورانگیز در انتخابات 28 خرداد را عطا کرد.

حضور و مشارکت کم نظیر، هوشمندانه و حماسی مردم پای صندوق های رأی در میان عواملی نظیر ناکارآمدی ها به ویژه در مدیریت اقتصادی و مهار گرانی، واهمه از بیماری فراگیر کرونا ، فضای مسموم رسانه ای از سوی بدخواهان و بیگانگان و نیز برخی مشکلات در جریان رأی گیری که هر یک می توانست در کم رنگ کردن مشارکت در انتخابات مؤثر باشد، توطئه و نقشه بدخواهان و دشمنان این ملت و کشور را درهم کوبید و موجبات پیروزی بزرگ دیگری برای ملت ایران فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی همکاری فرهنگی 1100 هیأت مذهبی با رییس جمهور منتخب

آمادگی همکاری فرهنگی 1100 هیأت مذهبی با رییس جمهور منتخب