مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-23پزشكي

امید به زندگی بیشتر ایرانیان در قیاس با مردم منطقه


رییس شبکه تحقیقاتی عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت با بیان این که میانگین امید به زندگی کشور از سالهای پیشین همواره در حال افزایش بوده و در سالهای اخیر به بیش از 75 سال رسیده است، - رییس شبکه تحقیقاتی عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت با بیان این که میانگین امید به زندگی کشور از سالهای پیشین همواره در حال افزایش بوده و در سالهای اخیر به بیش از 75 سال رسیده است، گفت: این میزان از میانگین منطقه بالاتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه دو روزه پایش نابرابری سلامت با همکاری دپارتمان تحلیل داده دفتر سازمان جهانی بهداشت مستقر در ژنو و دفتر نمایندگی این سازمان در تهران توسط مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و با شرکت 40 نفر از کارشناسان حوزه عدالت در سلامت صبح روز سه شنبه 1 تیر ماه 1400 به صورت مجازی آغاز شد.

دکتر باقر لاریجانی، رییس شبکه تحقیقاتی عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت در این مراسم عدالت را یکی از اصول مهم چهارگانه اخلاقی و از عمده ترین مباحث اخلاق پزشکی نوین و از تعهدات و الزامات حرفه پزشکی خواند.

نائب رییس کمیته ملی پیشگیری و کنترل بیماریهای غیرواگیر افزود: اولین قدم در جهت حل معضلات بهداشتی و دستیابی به عدالت در سلامت در سطحی گسترده و برای تمامی زیر گروه های جمعیتی، شناسایی موانع این راه و ریشه های ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به زندگی بیشتر ایرانیان در قیاس با مردم منطقه

امید به زندگی بیشتر ایرانیان در قیاس با مردم منطقه