مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-23سياسي

به تخلفات انتخاباتی در انتخابات شورای شهر ایلام رسیدگی شود


نماینده ولی فقیه در استان ایلام خواستار تسریع در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در انتخابات شورای شهر شد و گفت: اصلاح قوانین و مقررات برگزاری انتخابات مهمترین راه مقابله با این گونه تخلفات است.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام خواستار تسریع در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در انتخابات شورای شهر شد و گفت: اصلاح قوانین و مقررات برگزاری انتخابات مهمترین راه مقابله با این گونه تخلفات است.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در جمع نامزدهای معترض به انتخابات شهر و روستا خواستار برخورد قاطع و قانونی مسئولان با متخلفان شد و اظهار کرد: در فرآیند معمول برگزاری انتخابات مردم آزادانه پای صندوق آرا حاضر شده و اقدام به اخذ رای می کنند.

در بعضی موارد نیز امکان وقوع تقلب و تخلفات انتخاباتی توسط برخی افراد وجود دارد که باید در چارچوب قانون به آنها رسیدگی شود.

امام جمعه ایلام با اشاره به ماده 70 قانون برگزاری انتخابات، گفت: بر اساس این ماده قانونی خرید و فروش آرا، تطمیع و تهدید طبق قانون جرم تلقی شده و مشمول برخورد قانونی است.

کریمی تبار با تاکید بر لزوم حفظ آرامش توسط نامزدهای معترض انتخابات شورای اسلامی شهر تصریح کرد: هر نامزدی که برای خرید آرا هزینه کرده است پس از نشستن بر کرسی مسئولیت نیاز به رصد بیشتری دارد تا امکان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تخلفات انتخاباتی در انتخابات شورای شهر ایلام رسیدگی شود

به تخلفات انتخاباتی در انتخابات شورای شهر ایلام رسیدگی شود