مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:302021-06-23سياسي

ازبکستان و روسیه 10 سند همکاری امضا کردند


ازبکستان و روسیه در چارچوب دومین نشست کمیسیون مشترک همکاری های دوجانبه در سطح نخست وزیران در شهر «مسکو» 10 سند همکاری دوجانبه امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ازبکستان و روسیه در چارچوب دومین نشست کمیسیون مشترک همکاریهای دوجانبه در سطح نخست وزیران در شهر مسکو 10 سند همکاری دوجانبه امضا کردند.

دومین نشست کمیسیون مشترک همکاریهای دوجانبه در سطح نخست وزیران در شهر مسکو به ریاست عبدالله عارف اف نخست وزیر ازبکستان و میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه برگزار شد.

در این نشست تاکید شد در نتیجه تلاش های روسای جمهور دو کشور روابط شراکت و هم پیمانی راهبردی بین ازبکستان و روسیه بیش از پیش توسعه یافته است به طوری که وزارتخانه ها و سازمان ها مذاکره و دیدارهایی را برنامه ریزی و ابعاد جدید اولویت دار همکاری را تعیین می کنند.

همچنین توافقات به دست آمده در سطح عالی به طور پیگیرانه انجام می شود که همه این موارد برای پرثمر شدن سفر قریب الوقوع شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان به روسیه کمک می کند.

نخست وزیران اعلام کردند بین ازبکستان و روسیه همکاری های متقابل در زمینه های اقتصادی، سرمایه گذاری و فرهنگی بیش از پیش گسترش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازبکستان و روسیه 10 سند همکاری امضا کردند

ازبکستان و روسیه 10 سند همکاری امضا کردند