مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-23اجتماعي

نظارت بر سالن های مطالعاتی دارای مجوز افزایش می یابد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین از افزایش نظارت بر سالن های مطالعاتی دارای مجوز در سطح استان قزوین خبر داد.

- فاطمه محمدبیگی در بازدید از پانسیون های مطالعاتی تحت نظارت اداره کتابخانه ها که به همراه مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین صورت گرفت اظهار کرد: بررسی مسائل و ارزیابی کیفیت خدمات سالن های مطالعاتی خصوصی در استان قزوین که دارای مجوز هستند در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات ارائه شده از سوی این سالن های خصوصی مطالعاتی بررسی می شود، افزود: این ارزیابی کیفی به صورت مستمر صورت خواهد گرفت.

محمدبیگی بیان کرد: باید با افزایش فضای مطالعاتی امکانات مناسب و استاندارد برای دانش آموزان، دانشجویان و محققان فراهم نمود که یکی از راهکارها، ایجاد پانسیون های مطالعاتی استاندارد در کنار سالن های مطالعاتی کتابخانه ها است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین توجه اداره کل کتابخانه ها به بحث پانسیون های مطالعاتی را لازم و ارزشمند دانست و گفت: باید اداره کل کتابخانه ها و اداره کل آموزش و پرورش در کارگروهی تخصصی بر اساس بخشنامه های اختصاصی هر دستگاه با هم فکری و هم افزایی، شیوه نامه ای مشترک تهیه کنند تا بر اساس آن بتوان بانک جامع اطلاعاتی از این پانسیون ها تهیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر سالن های مطالعاتی دارای مجوز افزایش می یابد

نظارت بر سالن های مطالعاتی دارای مجوز افزایش می یابد