مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-23حوادث

جان باختن دو تبعه افغان حین شنا در جهرم


مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم از غرق شدن دو تبعه افغان در استخر آب کشاورزی در روستای کرفت آبسرد خفر شهرستان جهرم خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم از غرق شدن دو تبعه افغان در استخر آب کشاورزی در روستای کرفت آبسرد خفر شهرستان جهرم خبر داد.

محمد رحمانیان گفت: شامگاه سه شنبه یکم تیرماه گزارش غرق شدگی دو جوان تبعه افغان در استخر آب کشاورزی واقع در روستای کرفت آبسرد (خفر _جهرم) به مرکز ارتباط عملیات اورژانس 115 جهرم گزارش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جهرم، او افزود: پس از گزارش این حادثه، به سرعت یک دستگاه آمبولانس به همراه امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

رحمانیان ادامه داد: با توجه به گذشت زمان طولانی از غرق شدن آن ها، تلاش و احیای قلبی ریوی عوامل امدادی اورژانس موثر نبود و متاسفانه هر دو آنها که دو جوان 27 و 32 ساله بودند، جان خود را از دست دادند.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم تصریح کرد: متاسفانه سالانه شاهد اتفاقات مشابه هستیم که لزوم توجه به نکات ایمنی از قبیل فنس کشی، نصب تابلوهای اخطاری و تیوب های نجات در این محل ها را توسط کشاورزان می طلبد.

او یادآور شد: غرق شدگی یکی از علل مرگ ومیر غیرعمدی است که به راحتی پیشگیری می شود؛ علی رغم هشدارهایی که در این زمینه داده می شود متأسفانه همشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن دو تبعه افغان حین شنا در جهرم

جان باختن دو تبعه افغان حین شنا در جهرم