مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-23بين الملل

رایزنی های رییس پارلمان عراق در فرانسه با محوریت مبارزه با تروریسم


رییس پارلمان عراق در پاریس با رییس مجمع ملی فرانسه به بحث و بررسی درباره برخی مسایل مشترک دو کشور از جمله بازسازی مناطق جنگ زده عراق و مبارزه با تروریسم پرداخت.

- رییس پارلمان عراق در پاریس با رییس مجمع ملی فرانسه به بحث و بررسی درباره برخی مسایل مشترک دو کشور از جمله بازسازی مناطق جنگ زده عراق و مبارزه با تروریسم پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد که محمد الحلبوسی، رییس پارلمان این کشور در راس یک هیات پارلمانی به پاریس سفر کرده و در دیدار با ریشار فران، رییس مجمع ملی فرانسه به بررسی برخی مسایل مشترک دو کشور از جمله بازسازی مناطق آسیب دیده عراق در جنگ با داعش و مبارزه با تروریسم پرداخت.

طبق این بیانیه، الحلبوسی و فران آغاز فعالیت پارلمانی مشترک را که در تقویت روابط دوجانبه اهمیت دارد، تقویت همکاری های مشترک در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین حوزه های امنیتی و اطلاعاتی مبارزه با تروریسم را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس بیانیه یاد شده، الحلبوسی در این دیدار بر اهمیت ورود شرکت های فرانسوی به بازار عراق، مشارکت در بازسازی ها تاکید کرده و تسریع در اجرای پروژه های استراتژیک در عراق از جمله فرودگاه موصل، طرح رها شده مترو بغداد و چند پروژه انرژی دیگر را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های رییس پارلمان عراق در فرانسه با محوریت مبارزه با تروریسم

رایزنی های رییس پارلمان عراق در فرانسه با محوریت مبارزه با تروریسم