مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-23بين الملل

اقدام ایران در واکنش به توقیف وب سایت رسانه های زیرمجموعه صداوسیما


رییس دفتر مطبوعاتی نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل در نیویورک گفت: از کانال قانونی اقدام آمریکا در توقیف وب سایت های ایران را پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس دفتر مطبوعاتی نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل در نیویورک، اقدام واشنگتن در توقیف وب سایت های ایران را تلاش برای محدود کردن آزادی بیان خواند و گفت که از طرق قانونی این مسئله را پیگیری خواهند کرد.

شاهرخ ناظمی ، رایزن مطبوعاتی نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل در نیویورک، با اشاره به این که ایالات متحده تلاش می کند با توقیف وب سایت ها و شبکه های ایران و مقاومت، صدای آزادی بیان را خفه کند، گفت که از طریق کانال های قانونی، این مسئله را پیگیری خواهند کرد.

وزارت دادگستری آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در اقدامی به بهانه نقض تحریم های آمریکا، دامنه اینترنتی 33 وب سایت مورد استفاده اتحادیه رادیوها و تلویزیون اسلامی ایران و سه وب سایت متعلق به کتائب حزب الله عراق را توقیف کرد.

بنا بر گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ، ناظمی در واکنش به این اقدام آمریکا گفت: ضمن رد این اقدام غیرقانونی و قلدرمآبانه که تلاش برای محدود کردن آزادی بیان است، این موضوع از طریق کانال های قانونی پیگیری خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ایران در واکنش به توقیف وب سایت رسانه های زیرمجموعه صداوسیما

اقدام ایران در واکنش به توقیف وب سایت رسانه های زیرمجموعه صداوسیما