مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-23ورزشي

«پَرسه» یک دلال اطراف کمیته فوتسال/ خطر «کاسبی» با وعده های پوچ!


دلال معروف فوتسال که حتی سابقه محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را هم دارد، این روزها با آفتابی شدن اطراف کمیته فوتسال خبرساز شده است.

- ، بعد از آغاز به کار مهرداد سراجی در کمیته فوتسال به عنوان سرپرست، حواشی مختلفی وارد این رشته شد و ظاهراً قرار نیست این حاشیه ها به پایان برسد.

سراجی که به واسطه فعالیت همزمان در باشگاه سایپا و کمیته فوتسال و همچنین ذی نفع بودن مدیریتی از طریق تیم فوتسال بانوان سایپا هنوز حضورش در این کمیته مورد سئوال است، کمی بعد از آغاز فعالیت خود مذاکره با یکی از پیشکسوتان فوتسال و فراهم کردن زمینه بازگشتش به تیم ملی فوتسال را در پیش گرفت؛ آن هم در شرایطی که تیم ملی فوتسال ایران باید تا چند ماه دیگر در جام جهانی فوتسال حاضر شود.

هرچند مذاکره سراجی با این پیشکسوت به دلایلی به نتیجه نرسید، اما کمیته تحت مدیریت سراجی این بار با لغو شدن دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با ژاپن، لغو تورنمنت صدرا و خالی ماندن دست تیم ملی برای انجام بازی تدارکاتی قبل از جام جهانی به چالش خورد.

کمی پیش از این هم بحث فروش ساختمان های کمیته و سازمان لیگ فوتسال که با روی کار آمدن سراجی رسانه ای شد، جو حاکم بر فوتسال و باشگاه ها را متشنج کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پَرسه» یک دلال اطراف کمیته فوتسال/ خطر «کاسبی» با وعده های پوچ!

«پَرسه» یک دلال اطراف کمیته فوتسال/ خطر «کاسبی» با وعده های پوچ!