مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-23پزشكي

واکسیناسیون با واکسن ایرانی از هفته آینده در چهارمحال و بختیاری


واکسیسناسیون با واکسن های کرونای داخلی از اواخر هفته جاری و یا ابتدای هفته آینده به صورت سراسری در کشور و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: واکسیسناسیون با واکسن های کرونای داخلی از اواخر هفته جاری و یا ابتدای هفته آینده به صورت سراسری در کشور و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

مجید شیرانی دوم تیرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در خصوص فرآیند واکسیناسیون کرونا در استان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز برنامه واکسیسناسیون در کشور بر روی ظرفیت تولید واکسن داخلی و واردات واکسن از کشورهای خارجی برنامه ریزی شده بود، اما از ابتدا نیز مشخص بود که نمی توان بر روی واردات واکسن حساب ویژه داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه تمرکز بر روی تولید واکسن کرونای ایرانی در اولویت قرار گرفت، گفت: خوشبختانه واکسیسناسیون با واکسن های کرونای داخلی از اواخر هفته جاری و یا ابتدای هفته آینده به صورت سراسری در کشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: یکی از دلایل ایجاد وقفه و تاخیر در تزریق دز دوم واکسن سینوفارم و اسپوتنیک بدقولی شرکت های سازنده در تحویل واکسن به کشور بود، اما خوشبختانه در نوع واکسن سینوفارم تاخیر چند هفته ای در تزریق دز دوم و در واکسن نوع اسپوتنیک تاخیر سه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون با واکسن ایرانی از هفته آینده در چهارمحال و بختیاری

واکسیناسیون با واکسن ایرانی از هفته آینده در چهارمحال و بختیاری