مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:102021-06-23سياسي

4 چالش پیش روی دولت سیزدهم


در تمام چهار دهه گذشته، کشور منابعی را داشته است و رؤسای جمهور مختلف در کشور مشکلاتشان را با استفاده از این منابع حل می کردند، - ایسنا/خراسان رضوی یک نماینده سابق مجلس گفت: در تمام چهار دهه گذشته، کشور منابعی را داشته است و رؤسای جمهور مختلف در کشور مشکلاتشان را با استفاده از این منابع حل می کردند، اما حالا این منابع رو به اتمام است و دیگر نمی توان مسیر رؤسای جمهور پیشین را ادامه داد و آقای رییسی باید برنامه ای اساسی برای حل چالش هایی که در پیش رو دارد، داشته باشد.

سعید باستانی در گفت وگو با ایسنا به تشریح چالش های پیش روی رییس جمهور منتخب ایران پرداخت و اظهار کرد: دوران ریاست جمهوری آقای رییسی، یکی از سخت ترین دوره ها برای یک رییس جمهور خواهد بود؛ چراکه وی با چالش های زیادی روبرو است و اگر بتواند بر مشکلات فائق آید، قطعا خروجی خوبی برای مردم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در چند دولت پیشین، تمامی رؤسای جمهور ایران، منابعی در داخل کشور داشتند که با استفاده از آن ها، کشور را اداره و کسری بودجه را تامین می کردند.

در دولت آقای خاتمی کسری بودجه عمدتا از محل صندوق ذخیره ارزی تامین می شد.

در دولت آقای احمدی نژاد کسری بودجه از محل فروش اموال و دارایی های دولت تامین می شد و آقای روحانی هم با فروش اوراق سعی در حل این مشکل داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 چالش پیش روی دولت سیزدهم

4 چالش پیش روی دولت سیزدهم