مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:102021-06-23فرهنگي

مشاور تازه ترین آلبوم همایون شجریان معرفی شد


رامین صدیقی از تهیه کنندگان و ناشران حوزه موسیقی به تازه ترین پروژه مشترک فردین خلعتبری و همایون شجریان به مدیریت هنری رضا موسوی پیوست.

- ، رامین صدیقی تهیه کننده موسیقی به عنوان مشاور در تازه ترین پروژه موسیقایی همایون شجریان و فردین خلعتبری حضور پیدا کرده است.

آثار این پروژه به مدیریت هنری رضا موسوی در نیمه دوم سال 1400 پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

رامین صدیقی از تهیه کنندگان باسابقه موسیقی است که طی 2 دهه گذشته آثار نوگرا و پرمخاطبی را به گوش مخاطبان جدی موسیقی رسانده است.

او در حوزه تولید و برگزاری رویدادهای موسیقی نیز تاکنون برنامه ها و کنسرت های متعددی را با همراهی هنرمندان معتبر ایرانی و خارجی در ایران و کشورهای دیگر برگزار کرده است.

وی که در سال 2015 جایزه ومکس -Womex را به عنوان تهیه کننده برگزیده جهان را دریافت کرد و در سال 2007 نیز نامزد دریافت جایزه معتبر Grammy برای آلبوم به تماشای آب های سپید با هنرمندی حسین علیزاده، ژیوان گاسپاریان شد از چندی پیش نیز فستیوال بداهه نوازی Show of Hands را تاسیس کرده و اکنون با دعوت تهیه کننده این اثر به پروژه ملحق شده است.

پیش از این رضا موسوی طراح و کارگردان هنری، سحر فروزان به عنوان مجری طرح و مدیر روابط عمومی و علیرضا سعیدی به عنوان مشاور رسانه ای به گروه تولید پروژه ملحق شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور تازه ترین آلبوم همایون شجریان معرفی شد

مشاور تازه ترین آلبوم همایون شجریان معرفی شد