مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-23سياسي

فعالیت 300 خانه قرآنی در گلستان/فاصله با وضعیت مطلوب زیاد است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از فعالیت 300 خانه قرآنی در گلستان خبرداد و گفت: استان ما از لحاظ مراکز قرآنی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه برنامه های هفته تبلیغ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: استان گلستان از استان های پیشرو و موفق در عرصه های قرآنی است بوده و در استان ما 37 موسسه قرآنی و 300 خانه قرآن به ثبت رسیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: لازم است که به ازای هر 50 نفر یک خانه قرآنی داشته باشیم تا بتواند همسایگان خود را پوشش دهد و این درحالی است که ما به ازای هر هشت هزارو 500 نفر یک خانه قرآنی داریم و این با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد.

وی با توضیح اینکه بودجه فعالیت های قرآنی در استان بسیار کم است، تاکید کرد: با توجه به جمعیت استان گلستان شایسته است به ازای هر هزار نفر یک موسسه قرآنی داشته باشیم ولی در حال حاضر ما به ازای هر 53 هزار نفر یک موسسه قرآنی داریم.

گرزین با بیان این مطلب که دو مدرسه صدرا در استان گلستان داریم گفت: خوشبختانه مدرسه دخترانه گرگان جزء ساختمان های نمونه در سطح کشور است ولی مدرسه پسرانه در مکان استیجاری قرار دارد که به تازگی استاندار گلستان قطعه زمینی به مساحت 700 متر برای ساخت مدرسه پسرانه در اختیار گذاشته است و امیدواریم پسران ما هم در مکان شایسته ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 300 خانه قرآنی در گلستان/فاصله با وضعیت مطلوب زیاد است

فعالیت 300 خانه قرآنی در گلستان/فاصله با وضعیت مطلوب زیاد است