مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-23اقتصادي

آغاز ثبت نام برای انتخاب کارآفرین برتر در استان البرز


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان البرز از تاریخ یکم تیر ماه جاری لغایت 10 مرداد امسال خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان البرز از تاریخ یکم تیر ماه جاری لغایت 10 مرداد امسال خبر داد.

حسین فلاح نژاد د با تشریح فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان البرز در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت گفت: از آنجایی که یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیت های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی است بدین منظور هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصا جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب افرادی است که تلاش های آنها توانسته است تحول قابل توجهی بر صنعت پیرامون آنها ایجاد کند اظهار کرد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام برای انتخاب کارآفرین برتر در استان البرز

آغاز ثبت نام برای انتخاب کارآفرین برتر در استان البرز